+Follow | +Dashboard
life is full of colours


You'll Be in My Heart.
Friday, February 15, 2013 | 1:40 AM | 0 comments
Assalamualaikum.

lamanya blog ni tak berupdate. rindu nak cakap sengsorang macam orang gila kat sini.
so far this is my first entry for 2013. so yeahhh,HELLOOOO 2013! walaupun dah masuk february but i guess still not too late to welcome 2013 aite? :)
so far my life now agak kucar kacir sikit. but dont worry i still can handle it.
im not really in a good mood now.
one thing i wanna share here, bila aku sedih aku ada 1 lagu tau.
which is lagu ni dapat pujuk aku untuk tak nangis.
bila sedih je memang akan pasang lagu ni just to stop my tears and to pujuk my heart.
hahaha soo budak2 kan? i know.
banyak sebenarnya memori yang ada dalam lagu ni.
since i was a lil girl lagi lagu ni jadi teman aku dikala aku sedih.
lagu ni jugaklah yang berjaya pujuk hati ni untuk tak nangis,yang buat aku jadi strong.
the lyrics are so meaningful. yelaa selain kita mengadu kat Maha Pencipta kan.
dengar lagu ni can makes me feel better.
its just like..i dont know how to put it in words. when you understand the lyrics then you will get what i meant.
dalam banyak2 perkara. perkara yang paling aku tak tahan sekali bila rasa diri ni takde orang sayang.
boooooooooooooo sila lah boo aku ramai2.
ustazah pernah pesan. aku selalu pegang kata kata ustazah yang 1 ni. "ingat di dunia ni kita hanyalah seorang pengembara. biarlah takde orang sayang diri kita pun. biarlah ibu ayah tak sayang kita, but just remembered kita hidup hanya untuk ALLAH dan kena selalu ingat ALLAH sentiasa sayang akan hamba hambaNya." yeah kata kata ni masih lagi aku ingat dan aku pegang kata kata ni sampai hari ni.
aku tak tahu lah perasaan orang lain camane tapi kalau aku, time sakit mesti jadi terover sensitip.
mesti jadi manja. i dont like that feelings and i dont know why i am feeling like that.
you know,sometimes i just want my loved ones give me more attention and spend their precious time with me. even sekejap pun takpe. tu je yang aku mintak. thats all. berat sangat ke permintaan aku tu???
my grandma loves me so much. hari tu pernah sekali aku demam and tak makan langsung. i lost my appetite so she made me bubur to eat. i cry. sebab seumur hidup aku tak pernah seorang pun buat bubur untuk aku and hantar bubur tu kat katil just want to see me makan.
mase tu appetite langsung takde tapi tengok my grandma's face. she is so worried bout me sebab seharian aku tak makan. so,i eat lil bit just to ambik hati my grandma. sian dia,aku sakit dia pulak yang susah hati.
so back to the song, lagu nya ialahhhh You'll be in my heart  by phil collins. i know mesti korang pernah dengar kan lagu ni? its OST Tarzan. dulu masa kecik i used to watch this movie with ayah and mak bila ada masa. this is my fav movie ever.
so sebab tu lah kot bila dengar lagu ni je rasa lain macam. mungkin sebab lagu ni ada sentimental value dia tersendiri. ada banyak memories dalam lagu ni. so sekarang aku tengah layan lagu ni and i keep repeating this song over and over sampai i feel better! guess you know exactly how i feel right now right?



Older Post
~salji~