+Follow | +Dashboard
life is full of colours


Vavaa Vrooommmm
Friday, July 6, 2012 | 12:33 AM | 0 comments
wow,lamanyaaaaaaaa tak bercerita kat bloggg nih..rinduuuu k nak story banyak2 kat sini..
its been 2 months kottt blog nie dibiarkan begitu sahaja..so,now im gonna take some time to update!
first and foremost,nak cakap aku TAK SUKA dengan blog baru nie..tah la rasanya macam tak best and tak best lah and memang tak best..nampak tak berapa banyak 'tak best' aku? tu semuanyaaa bukti betapa aku tak suka dengan layout baru nie ! TAK SUKAAAAAAAAA !!!!@#$%#@ k,whatever
well,so far am kinda busy with school stuffs..am done with my MUET speaking test ! 
so now getting ready for the next upcoming tests which is writing,reading and listening .. 
cakap pasal sekolah,sekarang selalu je balik lambat..bosan gilersss k duduk sekolah lelama.. 
next week pulak sibuk dengan kem kecemerlangan 2 hari 3 malam..biasalah,exam pun dah nak dekat kan,so lagi dekat nak exam lagi meriah lah sekolah aku dengan kem2 nie semua..
so,tahap kesedaran diri tu memang kena up to the max lah..
kalau tak meroyan tak sudah kau nanti joyahh nengok result trial kau yang vuruksss tu..
time tu nak nyesal pun tak guna dahh..TERLAMBAT .
okay tak nak komplen banyak sebab kita kan dalam proses tuntut ilmu..
Mak cakap kalau nak pergi tuntut ilmu kita tak boleh merungut dan kena ikhlaskan diri baru ilmu senang nak masuk..okay okay,i listen to mom's and aku harusss ikhlaskan diri dalam menuntut ilmu and there's no more complaining after thissssss..InsyaAllah





Older Post | Newer Post
~salji~