+Follow | +Dashboard
life is full of colours


I HAVE TWO NIECES AND ONE NEPHEW :)
Tuesday, November 1, 2011 | 11:26 PM | 0 comments
Assalamualaikum and hello NOVEMBER and readers..^_^
hari nie saja nak post pictures my lovely ones..nak tengok tak? this peoples saya memang sayang and suka sangat-sangat kat dorang..walaupun dulu saya sangat ANTI dengan kehadiran mereka dalam hidup saya..tetapi sekarang saya mengaku yang saya mulai SAYANG.SANGAT.SANGAT dekat orang-orang yang saya upload gambar nie..
agak-agak gambar siapa yang saya nak upload nie ek? encik boyfriend? :O 
ohh tidak sama sekali..:)
okay lah,tak yah lah main teka-teka nie eh..orang-orang itu adalah anak buah saya..hihi
em,ada 3 orang semua sekali..tapi yang paling close dengan saya budak nie lah..yang sangat memahami dan sentiasa buat diri saya ceria..:D

NAMA : NUR FATIN FARZANA BT FAHM
UMUR : 4 TAHUN (tahun depan masuk 5
KARAKTER : BIJAK,PEMALU,PANTANG DITEGUR,RAJIN,CEREWET MEMILIH MAKANAN, ETC..
okay..yang gambar kat atas nie niece saya yang pertama dalam family..and ada 2 orang lagi kanak-kanak yang selalu suka cari pasal dengan saya dan sangat suka membuli saya ! kesiann saya..:(



NAMA MUHAMMAD HAZIQ FITRI BIN FAHMI 
UMUR  3 TAHUN tahun depan masuk 4) 
KARAKTER : SUKA MAKAN,NAKAL,TAK RAJIN,SENSITIF,MANJA,KEPALA HANGIN !

haa,yang nie pulak nephew saya yang ke 2..dye nie nampak macam tough je kan..tapi sekali kena marah terus    nangis..HAHA..dye nie suka sangat buli saya nak nak time saya tengah sedap diulit mimpi.. haihh..nasib badan laa kan..

NAMA : NUR FAEYZA HANA BT FAHMI
UMUR : 2 TAHUN (tahun depan masuk 3)
KARAKTER : MANJA,PENAKUT SIKIT DENGAN ORANG,SANGAT SUKA GIGIT ORANG
haa,nie niece yang last..budak memang budak vampire sikit..suka GIGIT orang yang tak bersalah..kalau mood dye tak baik haa,janganlah nak sibuk kacau dye..kalau takk memang akan dapat love bite la dari si kecik nie...saya pernah kena love bite si kecik nie..em,rasanya hanya ALLAH saja yang mengetahui bagaimana azab kena gigit dengan VAMPIRE KECIK nie..masa kena gigit tu,tergamam gila then tetibe bergenang air mata di kelopak mata..HAHA

Older Post | Newer Post
~salji~