+Follow | +Dashboard
life is full of colours


WHAT A DREAM I HAD LAST NIGHT ! URGHH~
Friday, October 7, 2011 | 2:21 PM | 0 comments
ape punya mimpi lah ak nie...haihh,yang kau nie pun satu..
macam mana lahh kau boleh menjelma dalam mimpi nie aku hah ?
berkali-kali pulak tu ak mimpi kau ! this is not the first time i dream about you..
sebok je nak masuk dalam mimpi orang...nak mimpi pun tak sennang !
ee,memang nightmare betul mimpi ak dengan adanya kau nie...
dah lah jumpa kau selalu...nie dalam mimpi ak pun kau nak muncul jugak?!
PLEASE laa..haihh..ak tak suka kauuuuuuuuuuuu ! get off from my lifee !
TAK SUKA KAU DAN TAK NAK SUKA KAUUUU !! FAHAM ?!!
so please jangan muncul dalam hidup ak lagi.....bye !

Older Post | Newer Post
~salji~