+Follow | +Dashboard
life is full of colours


GOODBYE MY 'BESTFRIEND'..:-(
Thursday, October 6, 2011 | 7:19 PM | 0 comments
what a bad day i had this few days..:(
rasa sedih sangat sebab banyak benda buruk terjadi kat aku...
dengan tak sihatnya...demam,batuk,selesema..
tambah pulak dengan handphone hilang...someone stole my handphone !
how could you stole my handphone burglar??! I HATE YOU SO MUCH !!! :'(
rasa macam nak sumpah je orang yang curi handphone tu......
walaupun rasa sedih kat hati nie hanya Allah je yang tahu...
of course laa sedih ! pagi tadi nak pergi sekolah dye ade lagi..kalau laa ak tak bawak kau pergi sekolah tadi mesti sekarang kau ada dengan ak lagi kan...but you've left me now......forever..........
bila ak sunyi kau selalu temankan ak...bila ak malas nak pergi sekolah kau selalu pekakkan telinga ak (selain mak) pagi2 buta gerak ak bangun tido semata-2 nak ak pergi sekolah...
you always be by my side when i need you..tapi sekarang,kau dah tak ada...dah tinggalkan ak dengan cik sony...ak tak suka cik sony..dye manja..tak macam kau lasak..kau suka buat bising ! sekarang kau dah takde,hidup ak sunyi lagi macam dulu...
ahhhh,how i miss you....we've never been apart from each other ..
now my tears fall like rain cause i always thinking of you..
some of my friends show me their handphone which is its like you,babe...
im sad cause you're not with me anymore......sedihh sangat...
i dont wanna talk about you anymore...cause everytime i talk about you it always make me cry.......
although you're cheap and easy to get..but still they are not same as you are..you're different from others babe..you're my friend......
hope you're fine with that stupid burglar that stole you from me...hope they treat you well as i treat you....
tonight i cant see your screen,your clock,your games..the messages in yours...
hope you're okay with them..alright babe ? Take care and behave yourself kay ? im gonna miss you...and always love youu, nokia 1280..
you're kind and never make me tension when im with you...:'(
and now its time for me to say goodbye to you...im gonna end up the story about you....
thanks babe cause you're treat me well while im with you and...........yeah so long goodbye..........:-'(                               
                                  Animated Goodbye Graphic
                      



Older Post | Newer Post
~salji~