+Follow | +Dashboard
life is full of colours


FINALLY ! ^_^
Wednesday, June 1, 2011 | 1:24 AM | 0 comments
WALLAWEHH ! wahh,rasa lama gila kot tak update blog since my account tak leh nk access masuk ! dammit ! 
hmm,i dont why i cant access my blog but thank god lah cause now i can access it and can update it like usual..^^
ohh, lupa plak nk cakap..SCHOOL HOLIDAYS   dah start y'all ! 
wahhh,sukaa gilaa ngan cuti..two weekss lagi ! lama kann ? hee..i thought it just one week but then my friend told me that school holidays was two weeks ! i was like OHMYGAY ! SUKA GILAA OKAY! HAHA..jangan jelesss~~ ;p
hmm,cuti sekolah ek ? whattodo huh ? any suggestions guys?
hmm,i have my own plans..lets see..bangun tido lewat ? *sigh HAHA ,tengok tv ?(LAU AD CTER BEST,AKU HADAP LAA TV TUH) online smpai larut pagi ?(KALAU TAK NGANTUK THEN I WILL :p ) buat homeworkss ? (NAK BUKAK SKOLAH NANTI AK BUAT ! HAHA* dasar pemalas betul aku nie) menggemukan diri...(ehh,wait ! MENGGEMUKAN DIRI ??! ohmygod,this part tak sukaa gilaa...dont wanna talk bout this! T__T )
ahha ! next story nak cerita ape lagi ek ? actually,banyak gilaaa story nak cerita kat sini tapi tak ingat laa plak since now im soo excited sangat nak update blog..habis berterabur idea-idea nk ngarang nie..haihhh
but its okay..i will more and more 'rajin' after this mengupdate my blog cause now officially SCHOOL HOLIDAYS BEGIN ! 
now,its 130 am already,gotta go to bed now cause esok nak kena bangun awal pagi,temankan my nenek pergi hospital...so yeah,see ya in my next entry..thanks for spend your precious time by reading my blog ! :)



GOODNIGHT PEEPS,MOON AND STARS !   


Older Post | Newer Post
~salji~