+Follow | +Dashboard
life is full of colours


BIRTHDAY GIRL..
Thursday, April 21, 2011 | 1:09 AM | 5 comments
today is 20th april is it ? oh my ! today is my niece's birthday FATIN FARZANA !
btw,Happy 4th Birthday to you sweetie ! me heart you so much !
okay, memandangkan hari nie birthday my loved ones,so i decided to cook some dishes for celebrate her birthday..^^
tepat pukul 4 petang tadi,myself dah start redah masuk dapur mencari bahan-bahan untuk dimasak then bermulalah acara masak memasak seorang diri tadi..wuuuuu~~
hmm,its pretty cool cause before this memang tak pernah langsung buat kueyteow & bihun tomyam putih.niat nk masak tomyam dh lame ade tapi belum ade mase nk buat...so finally,today hajat nk buat tomyam putih dah pun tercapai..
and i think im proud of myself cause i did it well although my tomyam takde laa sedap as yours kann but at least im tryin ! =D
selain kueyteow & bihun tomyam,nuggets and karipap putar pun ade...
its just a simple celebration birthday actually..takde invite sape sape pun..just our family...
around 7 we headed to CANDY'S BAKERY for taking birthday cake..
and pukul 8 start acara potong cake ! best fruits cake tadi..takde ah muak sangat like certain cake kan..
ahha ! bout present eh ? just simple present actually...as she wish,she wants one set baby doll..
so nak tak nak memang kena keluarkan duit seniri lah...pokai duit aku ! haishh
oh,kenapa keluarkan duit seniri ? sebab hari tu jenjalan kat mall with friends so ternampak laa one set baby doll nie...since tomorrow dye punyer birthday so beli terus je la used my own money...sob3...
tapi takpe laa present tu pun untuk org tersayang kan,so its not a big deal lah...=D
okay,till here my BIRTHDAY GIRL's story..i'll update my blog in my next entry okay ?
see ya in my next entry ! byee


GOODNIGHT WORLD,MOON AND STARS ! 
LOTS OF LOVE XOXO ;-)

Happy 4th Birthday Nur
Fatin Farzana

DELICIOUS FRIUTS CAKE ! yummy !

Her sweet smile xoxo :D
My TOMYAM PUTIH ! :P



Older Post | Newer Post
~salji~